Kjøp trygt hos SmartBuyGlasses

24-månders garanti

Vi tilbyr en eksklusiv 24-måneders garanti fra kjøpsdatoen mot alle produsentenes feil på alle våre optiske innfatninger, solbriller og reseptbelagte linser.

Produksjons defekter betyr feil eller defekter som kommer fra produksjonsprosessen. Normale bruk og sliteskader, utilsiktet skade fra håndtering eller upassende bruk blir ikke dekket.

Merk at kontaktlinser kommer med en 3-måneders garanti på produksjons defekter.

Generelle betingelser

  • Denne garantien dekker ikke: riper på sollinser eller reseptbelagte linser skader forårsaket av ulykke, misbruk, omsorgssvikt, sjokk, feil bruk eller lagring av produktet; tredjeparters modifikasjoner eller reparasjoner samt eventuelle skader forårsaket av generell daglig slitasje.

  • Hvis garantikravet ditt blir godkjent, vil du bli bedt om å returnere den defekte varen og en erstatning vil bli gitt.

  • Når et produkt blir erstatet, vil det nye produktet være under den samme garantien som på det gamle produktet.

(ALLE PÅSTANDER OM GARANTI SKAL TAES UNDER EVALUERING)

Send inn et garantikrav

Ofte stilte spørsmål

Hvor kan jeg finne min bestillings-ID?

Din bestillings-ID kan bli funnet i bekreftelses e-posten eller andre oppdaterings e-poster mottat fra oss. Det inneholder to bokstaver, etterfulgt av 10 numre, og så to bokstaver på slutten.

Det vil se slikt ut: NO0123456789G.

Hvilke defekter dekker garantien?

Garantien dekker kun produksjonsdefekter, som betyr at feil eller defekter som kommer fra produksjonsprosessen. Nedenfor finner du eksempler:

  • Delaminering og/eller peeling av sollysbelegg
  • Bobler eller feil i linsebelegget
  • For tidlig avskalling eller forringelse av rammen
  • Loddfeil på tempelhengsler og/eller fat.

Denne garantien dekker ikke: riper på sollinser eller reseptbelagte linser skader forårsaket av ulykke, misbruk, omsorgssvikt, sjokk, feil bruk eller lagring av produktet; tredjeparters modifikasjoner eller reparasjoner samt eventuelle skader forårsaket av generell daglig slitasje.

Vil jeg få en refusjon hvis mitt garantikrav blir godkjent?

Hvis ditt garantikrav blir godkjent, er du pliktig å sende tilbake det defekte produktet og dermed vil du få et nytt produkt i erstatning. Refusjon er ikke inkludert i garantien.

Hvor lenge varer garantien?

Hvis du handler briller, solbriller eller brilleglass med styrke, vil du få en garanti på 24 måneder fra dagen produktet blir kjøpt. Produktet er beskyttet mot alle produksjonsfeil.

Kontaktlinser er dekket i 3 måneder fra produktet blir kjøpt.

Jeg mottok et defekt produkt, hva gjør jeg nå?

Hvis produktet har feil, defekter, eller annerledes enn det produktet du bestilte, send inn en returforespørsel så fort du merker problemet.

Når du sender inn en returforespøsel, velg den passende grunnen, enten 'Skade ved ankomst' eller 'feil vare levert'. Bilder er avgjørende for å behandle returforespørselen.

Med en gang du sender en returforespørsel, vil vårt kundeservice team ta kontakt med deg for å arrangere en erstatning eller full refusjon.

Fortsett handelen