Kjøp med tillit hos SmartBuyGlasses

100-dagers retur

Alle våre designer briller, reseptbriller, og kontaktlinser kan returneres innen 100 dager etter mottak av forsendelse og du velger om du ønsker pengene tilbake eller bytte inn i en annen vare.

Send inn en returforespørsel og våres kunderservice team vil gi deg RMA (Return Merchandise Authorization) nummer og adresse til hvor varen(e) skal returneres.

Vilkår for aksept

  • Varen(e) må returneres i sin originale tilstand og pakkes sammen med alt av tagger og tilbehør.

  • RMA-nummeret må være forespurt før godkjent retur av en vare.

  • Kun forseglet esker vil bli akseptert for retur av kontaktlinser.

  • Gebyr i forbindelse med utgående forsendelser og forsendelsesbeskyttelse kan ikke refunderes. I tillegg vil fraktgebyret komme på kundes regning og kan ikke refunderes.

Returforespørsel

Ofte stilte spørsmål

Hvor kan jeg finne min bestillings-ID?

Din bestillings-ID kan bli funnet i bekreftelses e-posten eller andre oppdaterings emailer fra oss. Den inneholder to bokstaver, etterfulgt av 10 numre, og en eller to bokstaver til.

Det vil se slikt ut: NO0123456789G.

Gjelder returpolitikk for brilleglass?

Ja, vår 100 dagers returrett gjelder for alle våre produkter.

Jeg valgte feil vare! Kan jeg returnere mine briller hvis jeg ikke liker dem?

Absolutt, du kan returnere dine briller hvis du ikke liker dem eller hvis de ikke er rett for deg. Bare husk at de må returneres innen 100 dager etter mottak og at returfraktgebyr vil komme på kundens regning og refunderes ikke.

Hvor skal jeg returnere min bestilling?

Returadressen vil bli gitt avhengig av hvor du holder til. Etter at du har sendt inn returforespørselen, vil vårt kundeservice team sende deg en e-post med returadresse, RMA (Return Merchandise Authorization) nummer og andre returinstruksjoner.

Ikke returner bestillingen til leveringsadressen som er oppført på pakken eller uten å be om RMA-nummeret først.

Jeg mottok et defekt produkt, hva gjør jeg nå?

Hvis produktet har feil, defekter, eller annerledes enn det produktet du bestilte, send inn en returforespørsel så fort du merker problemet.

Når du sender inn en returforespørsel, velg passende grunn enten ''Skadet ved ankomst'' eller ''Feil vare levert''. Bilder er viktig for prosessen av returforespørsel.

Så snart du har sendt inn din retur forespørsel, vil vårt kundeservice team ta kontakt med deg og ordne en erstatning eller full refusjon.

Hva skal jeg gjøre etter å ha sendt en retur forespørsel?

Når du har sendt inn en returforespørsel, kan du legge beina på bordet. Vårt kunderservice team vil ta kontakt med deg for og ordne en erstatning eller full refusjon.

Fortsett handelen