Hva er returpolitikken deres?
La oss innse det-å kjøpe fra internett kan være vanskelig og tidkrevende. Derfor har vi introdusert en problemfri prosess som inkluderer 100 dagers returrett for bestillingen din (styrkeglass er også inkludert).
RETURNERE alle produkter fra SmartBuyGlasses innen 100 dager etter at du mottok bestillingen:
→ Full refusjon tilbys for produkt(er) i ubrukt stand og med originalemballasje fra SmartBuyGlasses.
→ Alle enkeltvisende, progressive briller med styrke kan bare returneres hvis de er i ubrukt og original stand
Hvordan returnere
1. Produktet(er) MÅ returneres ubrukt, med all originalemballasje og med alle ekthetsmerkene og produsentforseglingene fortsatt festet.
2. Hvis du har kjøpt kontaktlinser, må linsekassene være uåpnet og i original stand.
3. Alle returer inspiseres ved ankomst, og full refusjon vil IKKE bli utstedt hvis produktet(er) ikke er i ny og original stand.
4. Vennligst sørg for at produktet(er) returneres til oss via signert for levering, og at det blir innhentet et utsendelsesbevis. Vi påtar oss ikke ansvar for produkter som er skadet under transport under returprosessen, så sørg for at emballasjen og leveringsmetoden er sikker.
5. Fraktkostnadene for den opprinnelige bestillingen refunderes ikke.
6. SPESIELLE Returmerknader: Ikke returner produktet(er) uten å kontakte vårt kundeserviceteam. Vi gir deg en bestemt returadresse. (Retur skal ikke sendes til leveringsadressen som er oppført på pakken).
7. SPESIELLE kontaktlinser Merk: I tilfelle du mottar defekte kontaktlinser, ikke kast dem. Mange produsenter krever de originale defekte linsene for full retur. Hvis linseprodusenten er enig i at linsene faktisk er defekte, kan vi gi full refusjon.
8. Vær oppmerksom på at utvekslingen på 100 dager kun gjelder 100 dager etter at varen er sendt. Siden vi håndterer retur fra sak til sak, tillater vi bare maksimalt én bytte per produkt.
9. Vær oppmerksom på: Når du søker om 100-dagers refusjonspoitikk, er du ansvarlig for alle kostnader (inkludert postering, emballasje og levering) til de returnerte varene er mottatt av SmartBuyGlasses.
RETURNERE alle produkter fra SmartBuyGlasses innen 100 dager etter at du mottok bestillingen:
→ Full refusjon tilbys for produkt(er) i ubrukt stand og med originalemballasje fra SmartBuyGlasses.
→ Alle enkeltvisende, progressive briller med styrke kan bare returneres hvis de er i ubrukt og original stand
Hvordan returnere
Send først inn returforespørselen din her. Vi sender deg deretter returseddelen innen 12 timer.
Hvis du trenger å bytte et par briller, vennligst gi oss beskjed om det nye modellnummeret i skjemaet slik at vi kan behandle et bytte for deg.
100% returpolitikk
1. Produktet(er) MÅ returneres ubrukt, med all originalemballasje og med alle ekthetsmerkene og produsentforseglingene fortsatt festet.
2. Hvis du har kjøpt kontaktlinser, må linsekassene være uåpnet og i original stand.
3. Alle returer inspiseres ved ankomst, og full refusjon vil IKKE bli utstedt hvis produktet(er) ikke er i ny og original stand.
4. Vennligst sørg for at produktet(er) returneres til oss via signert for levering, og at det blir innhentet et utsendelsesbevis. Vi påtar oss ikke ansvar for produkter som er skadet under transport under returprosessen, så sørg for at emballasjen og leveringsmetoden er sikker.
5. Fraktkostnadene for den opprinnelige bestillingen refunderes ikke.
6. SPESIELLE Returmerknader: Ikke returner produktet(er) uten å kontakte vårt kundeserviceteam. Vi gir deg en bestemt returadresse. (Retur skal ikke sendes til leveringsadressen som er oppført på pakken).
7. SPESIELLE kontaktlinser Merk: I tilfelle du mottar defekte kontaktlinser, ikke kast dem. Mange produsenter krever de originale defekte linsene for full retur. Hvis linseprodusenten er enig i at linsene faktisk er defekte, kan vi gi full refusjon.
8. Vær oppmerksom på at utvekslingen på 100 dager kun gjelder 100 dager etter at varen er sendt. Siden vi håndterer retur fra sak til sak, tillater vi bare maksimalt én bytte per produkt.
9. Vær oppmerksom på: Når du søker om 100-dagers refusjonspoitikk, er du ansvarlig for alle kostnader (inkludert postering, emballasje og levering) til de returnerte varene er mottatt av SmartBuyGlasses.