Med en Lidenskap for briller

Det startet som en drøm… Vi presenterer AM Eyewear
, / 588 0

Det startet som en drøm… Vi presenterer AM Eyewear

SHARE
Det startet som en drøm… Vi presenterer AM Eyewear

En kompis og jeg drømte en gang om å starte et solbrillemerke, og det var det – Simon Ponnusamy

Spol fremover til et par år senere, og her har du det. Helt siden oppstarten, har AM Eyewear dukket opp som et av de hippeste brillemerkene. De trosser normen og redefinerer hva som er moteriktig, samt hva som ikke er det. Bli med når vi utforsker det inspirerende livet til en merkevare som har klart overgangen fra en forstad i Sunny Hills og helt frem til de skinnende, sterke lysene i Hollywood.

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=9Tp4LX9bh_s[/embedyt]

am-eyewear-glasses-9

am-eyewear-glasses-14

am-eyewear-glasses

am-eyewear-glasses-19

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=uiptmCqLdgc[/embedyt]

Superkule barn

Våre briller er for en navnløs gutt, som på et stramt budsjett skaper en stil, som er langt bedre enn det noen stjerne kan skape med sitt endeløse budsjett”- Simon Ponnusamy.

AM Eyewear sine mest glamorøse tilhengere er Lady Gaga, Beyonce og Lenny Kravitz, for å nevne noen. Merkevaren ble opprinnelig inspirert av den supertrendy gutten som så bra ut, helt av seg selv. Tenk på kule stjerner som Cara Delevingne og Kendall Jenner – og trekk fra bankkontoen deres.

am-eyewear-glasses-3

am-eyewear-glasses-12 (1)

am-eyewear-glasses-13

 

Holdning. Forpliktelse. Kvalitet.

“I hvert par ligger mitt hjerte, min sjel, min sult og nesten mitt liv” – Simon Ponnusamy.

Mange intervjuer har avdekket at Simon hadde ingen formell opplæring i design og reisen var en viktig læringsprosess. Frem til i dag skisser han fortsatt ut sine ideer ved hjelp av en enkel blyant, føler seg frem til linjene på innfatningen og tillater at designet utvikler seg på en naturlig måte. “Det er mer tidkrevende”, sier Simon, men det er også det han elsker mest.

Håndarbeid

AM Workshop

Kolleksjonen

Et raskt blikk på de finer detaljene i AM solbrille– og brillekolleksjon, avslører den karismatiske, australske entreprenørens selverklærte, personlige synspunkt. Hver ny kolleksjon gjenspeiler hans mange inspirasjonskilder – fra jet-set livet på veien, til å skåle i champagne med noen av verdens mest profilerte kjendiser, til morens samling av vintage solbriller og bilder fra hennes storhetstid på motescenen.

AM Eyewear – Saint kolleksjonen

am-eyewear-glasses-5

am-eyewear-glasses-1

am-eyewear-glasses-3

am-eyewear-glasses-4

Dette begrensede opplaget har utpreget feminine former, oppkalt etter drømmesteder som St. Barths, St. Tropez og St. Lucia. Denne capsule-kolleksjonen kommer i flere fargevarianter, og reflekterer de tre siste stedene Simon har besøkt. Vår favoritt er St. Lucia-modellen. Og for et plask! Den ‘Midnattsblå‘ tonen minner om kjølige bølger som driver rundt anklene eller den milde havbrisen som feier over deg akkurat når du trenger det. Det er den ultimate beroligende fargetonen som gir fred og ro når du trenger det – i solen, uten distraksjoner. Alt du trenger å gjøre, er å smile og ha på deg selve kronen på verket.

am-eyewear-glasses-201

AM Eyewear – Salt on Skin kolleksjonen

AM Eyewear sin vår/sommer 2016-kolleksjon er en hyllest til alle de elementene du forbinder med følelsen av sommer og late dager brukt under den varme, blendende solen. Kolleksjonen er den kuleste i merkets historie. Det som startet som en besettelse for”gammeldagse skoleinnfatninger”, har siden blitt videreutviklet til en forkjærlighet for luksuriøse materialer og gatestildesign. Skimrende innslag av gull, elegante sorte kurver og drømmeaktige nyanser av marineblått er noen av de finere elementene på enkelte modeller.

am-eyewear-glasses-40

Plukk opp et par solbriller fra det store utvalget, og vær et elegant skritt foran denne sesongens brilletrender.

Legg igjen en kommentar

Your email address will not be published.